מתחילים בעוד ...
בחממה לשיווק תלמדו איך לשווק את האמנות שלכם בעצמכם ולבלוט מעל כולם, כדי שלא תצטרכו להיות תלויים באנשי מקצוע ולהוציא אלפי שקלים על שיווק כל פעם מחדש
שיווק הוא תהליך אסטרטגי שמטרתו ליצור מודעות ולהגביר את הביקוש ליצירות אמנות של אמן מסוים.
התהליך כולל בניית מותג אישי, זיהוי והבנת קהל היעד, פיתוח תכנים שיווקיים שמדגישים את הייחודיות של האמנות, ותקשורת עם הקהל דרך ערוצים שונים כמו רשתות חברתיות, תערוכות, גלריות, ושיווק דיגיטלי.
המטרה הסופית של שיווק האמנות היא למשוך קונים פוטנציאליים וליצור קשרים ארוכי טווח עם לקוחות, תוך הגברת הערך הנתפס של היצירות בשוק האמנות.
מה כוללת החממה איך זה עובד ?
2 משימות הכנה
5 מפגשים בחממה - מפגשים בלייב
לאחר ההרשמה והתשלום, תקבלו מייל עם פרטי גישה לקבוצה של הקורס.
כל יומיים יעלה תרגיל ויחד נתקדם.
5 שיעורים פרקטיים בלייב
דפי עבודה ושיעורי בית
הקלטות של כל מפגשי הלייב
הקבוצת ווצאפ שנשארת פתוחה לשיתופים והתיעצויות עד שלושה חודשים
אין חובה לצפות בשידור החי - אפשר לצפות בהקלטה בכל שעה שנוחה לך
רשמו ביומנים
30.10.24 משימת הכנה ראשונה בשעה 17:00
31.10.24 משימת הכנה שניה בשעה 17:00
יוצרים חממה לשיווק:
3.11.24 בשעה 17:00
5.11.24 בשעה 17:00
7.11.24 בשעה 17:00
11.11.24 בשעה 17:00
מפגש מסכם 13.11.24 בשעה 17:00
החממה כוללת -7 מפגשים בזום, כל מפגש מורכב מהדרכה והנעה לפעולה,
שאלות הכוונה מעולמות האימון וה NLP
כמה זה עולה ? 222 ₪ בלבד
החממה - בזום כוללת הקלטות לכל המפגשים ופתוחה למשך שנה לצפיה חוזרת
הליווי הוא קבוצתי ובתוך הקבוצה בלבד.
*משתתפי החממה יוכלו לקבל שעות ליווי אישיות במחיר מוזל.
*שימו לב- לא ינתן החזר כספי אחרי השיעור שני
גם אם לא נכנסת ולא צפית בתכנים. ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי זה
שימו לב ♥
הוידאו כולל הצגה עצמית שלי, הסבר על החממה למכירות
והמלצות ל החממה לשיווק
(דף ההרשמה הזה הוא של החממה לשיווק)
בוגרי החממה ממליצים ..
מיכל אברך, ציירת ותרפיסטית באמנות
ממליצה מאד על סדנת השיווק של רוני עוז אשר יוצרת אווירה נעימה , קלילה , מפרגנת ותומכת בקבוצות הלמידה שלה .
רוני מסבירה בבהירות ובעיקר נותנת אפשרות לחשיבה יצירתית אישית ומעמיקה תוך חשיפה להרצאות נוספות.
בברכה ,
מיכל אברך
לינה כוגנוב, ציירת צורפת
פעם ראשונה שפגשתי את רוני רציתי למכור רק כמה תמונות מאוד התחברתי בדברים שהיא סיפרה בזמן שעברתי
חממה למכירה ושיווק, הבנתי מה אני רוצה הקורס היה ענייני מאוד , ממוקד הבנתי לאיזה כיוון אני רוצה ללכת ונתן לי
הרבה כלים איך נכון לגשת ולבנות את עסק שלי
מאחלת לכולם להגשים את החלום שלהם
ארי בלטינשטר, צלם אדריכלות, מוצר, אמנות ותדמית
בחממה הבנתי מה פרוש המושג "ירד לי האסימון".
תודה על שעזרה לי להבין איך להתנהל נכון ב"יער" האינטרנט. הכי חשוב זו מידת הסבלנות וההקשבה למקרים הספציפיים
שמקשתי את עזרתה.
ממליץ לכולם/ ן להתקשר אליה אוצר נפלא של רעיונות בתחומי הפרסום, השיווק, המכירות וכו'.
ארי בלטינשטר.
מי אני ?
הי אני רוני עוז.
במהלך 14 השנים האחרונות נפגשתי עם מאות אמנים הקשבתי וראיתי את הדרכים הרצונות וההתלבטויות של האמנים שמתמודדים עם הרצון והקושי בחשיפה ובלהחשף, בצעדים הראשונים בתמחור ובבחירת היצירות לתצוגה.
רוב האמנים שמתחילים לשווק ולפרסם את עצמם עושים את זה מתוך רצון להיות מוכרים יותר מוערכים יותר ורוצים שיאהבו את העבודות שלהם וירצו לקנות אותם.
אני בעלת המיזם והאתר גלריית יוצרים לקידום וחשיפת אמנים ישראלים, ייעוץ ומכירת אמנות ישראלית מקורית. אני מלווה אמנים להיות מוכרים בשוק האמנות ועוזרת לאמנים להרוויח יותר כסף ממכירת יצירותיהם כבר מהפרסום הראשון.
אני מאמינה שאמנים שיפעלו בשיטה שלי להגדלת מכירת האמנות, יגיעו לחשיפה אישית גדולה יותר של שמם ושל יצירותיהם ויהיו מוכרים יותר ממה שהיו עד שפעלו בדרכים אלה.
לפני 14 שנה הקמתי את מייזם האמנות הראשון שלי, כדי להראות ולקרב ככול האפשר את הרוכשים לאמנים ולאמנות, ואת האמנים לקונים פוטנציאליים.
מאז יזמתי אירועי מכירות שונים, אני מנהלת גלריה אינטרנטית, מכירות פומביות ועוזרת לאמנים למכור יותר ולהיות מוכרים בשוק האמנות.
רוני עוז יוצרים בית ספר לאמנים - איך להיות אמן מוכר ? הדרכות, קורסים ותוכניות ליווי
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר